Sunday 8 July 2012

Hai Assalamualaikum. Hari ni, 08072012, SMKIH mengadakan kejohanan balapan dan padang dekat stadium MPS. Aku, Mya, Cha, Jihah, and Yun pergi dengan cikgu Zaini. Harini memang KRS gempak laaa. Even BANYAK gila salah, tapi tetap menang. Heee. Tadi buat persembahan memang best. Tapi memang malu laaa. Sebab dia duduk betul betul duduk depan aku and boleh pulak aku salah kekanan lurus. huuu. serious malu. Memang tak pandang muka dia langsung lepas tuu. Masa perbarisan first first memang aku rasa pening gilaaa. Panas pulak tuu. Lepas tu pandang atas tempat duduk tu, cari punya cari punya cari, naru jumpa atok tuu. Tengok rambut dia, Ya Allah, sakainyaaa. memang rimas tengok rambut diaa. Tapi takpa. Hihi. Lepas tu kan, time nak habis, tunggu keputusan semua, Sedi fotografi tak rasmi. Pandang laaa dia jugaaak. Dalam hati sebenarnya nak tangkap gambar dengan diaa. Tapi maluu. Last last beranikan diri jugak.  Heee. Gambar ngan dia da duaa. Mesti korang fikir, eleh dua je kan. Tapi dia ni susah nak tangkap gambar. So, aku sangat happy. Hihi. Tinggi dia ? Tetap sama dengan aku. Heeee. Rindunya dekat diaaa. lama tak lepak sama sama. Haiaaa. Haha. Takpa takpa. Sabar maryam. K laaah. tu je nak cerita sebenarnyaa. Heeee. Gambar dia dengan aku ? Eksklusif. Aku sorang je boleh ada. Hihihi

No comments:

Post a Comment