Thursday 27 October 2011

Today, Tomorrow and Forever, I Love You

Aku suka tajuk tu. Sebab apa, quotes tu ada dekat benda dia bagi dekat aku dulu. Haha. Jujur aku cakap, aku rindu dia. Aku rindu FHJ aku. Aku rindu atok aku. Aku sayang dia sekarang nih. Sayang sangat. Tapi aku tak biarkan rasa sayang ni take over me. sebab aku taknak sakit macam dulu. susah hidup weh kalau macam tu. Aku menyesal dengan apa aku da buat dekat dia dulu. Serious menyesal. Aku harap dia boleh terima aku balik. Tapi aku takut nak minta. Takut dia taknak terima and lastly aku jugak malu. Sedih kann. tapi whatever laaa. Now aku ngan dia just kawan je. Kan atok kan. Even just kawan, aku still happy <3


p/s ni dia. even dia tak handsome pun, dia baik sangat. 
ada aku kesah kau fikir apa pun. Bagi aku dia tetap comel :D
btw, ni gambar lama dia laa. Aku still simpan :D

No comments:

Post a Comment