Friday 6 January 2012

Hai Assalamualaikum, finally, hari ni  dapat jugak online. baru 3 hari sekolah tapi da macam busy setahun. Memang banyak kerja. Nak buat jadual pengawas laaa, ronda laaa, jadual lagi and lagi and lagi. Pening tau sebenarnya buat jadual nih. Aku terpaksa guna masa belajar untuk buat jadual sebab nak cepat. yang Kp aku si Saifullah tu dia duduk sebelah aku dalam kelas memang happy gila. Kerja dia, ronda, ronda, ronda. Aku je yang banyak paperwork. Apa apa paperwork mest cikgu suruh aku. tapi takpa. Aku suka mem-busy kan diri. Sekarang kan, miss Nirmala suruh tulis jurnal tiap tiap hari so jarang laaa online blog ni.

Tadi minah text suruh call. Then aku call laa. Dia cakap dia pergi JJ jumpa 'dia' . Then minah cakap, kayrolzzzzzzzzzzz suruh pesan bagi tahu aku handphone dia hilang lagi. LAGI . Da 3 ke 4 kali phone dia hilang termasuk yang ni. Untung laaa kaya da kerja boleh main hilang hilang phone kan. Ish, suka sangat kan -.- . Okay saya admit saya rindu dia sangat sangat. Imissyousomuch. da bape hari tak text since start sekolah hari tu. Lama kan ? Tapi dia kerja, nak buat macam mana. Takpa laaa. Yang I tahu, I sayang you okay. Takecare. Iloveyou. and and and, jangan kerja kuat sangat. Rest laaa sekali sekala kay :D

No comments:

Post a Comment