Sunday 25 September 2011

I can finally think freely :D

Hey sayang <3 . da lama tak jumpa awak kan. Da lama tak update blog kan. Hihi. Saya nak cakap, yang saya akan cuba sedaya upaya saya untuk lupakan dia (!). Happy gila bila finally rasa dapat lupakan dia. Tapi not completely laaa. Sikit sikit je. Tapi sikit sikit lama lama jadi bukit kan. Haha. Yeah. I'm not crying anymore. I've decided to be strong. I know I can do this just like before. I'm strong. Thanks to all my friends for encouraging me especially my gf also known as my twin, Farah Nasyitah Jefry and also My long lost bff, my pendek, Anak Pacik Jalil :D Thanks my sayangs :D. Yeah, diorang laaa yang pujuk saya, bagi dorongan dekat saya and macam macam lagi. AND tak lupa jugak dekat kawan kawan saya yang lain. Ilysm My dears :D. Saya da happy. Saya da free. Now focus on my studies only kay. No more guys for now. Alhamdulillah. Thank you :)

Person with free heart,
maryam :)

No comments:

Post a Comment