Tuesday 13 September 2011

I HATE YOU ! ! !

Hai Cinta <3 * cinta tu blog saya kay. Hari ni sekolah macam biasa. bosan. Hihi. And hari ni jugak mokk tak datang. Memang best laaaa kan. Balik dengan mak. Why ? Because takda mood and puasa. Actually, nak cerita, tadi sepatutnya kitorang keluar kelas pukul 1.40 tapi aku, Myra and Lim Lim keluar awal sebab ingat ada choir laaa. Then sampai kantin, aku tengok budak budak form 5 yang masuk choir tu, ada dia. budak form 5 yang paling annoying and I don't like him. then terus aku cakap kat Myra, aku tak jadi masuk. Memang TAK laaa kan aku nak masuk kalau ada dia. Aku menyampah tengok muka dia. Sangat Menyampah. Lepas tu Myra tanya laaa dekat aku apasal. Aku terpaksa cerita sebab dia da tarik aku. Tapi aku cite ringkas jelaaa sebab dia nak cepat. Kalau cite panjang alamat dia tak pergi laaa latihan choir tu kan. Lepas dia da fed up ngan aku, dia terus pergi. Aku memang tak boleh masuk. Tak sanggup. Aku sampai nangis tadi myra paksa aku. Memang aku tak boleh. Last last aku terus balik. Ingat nak balik jalan kaki dengan Wan and Miza sebab nak naik bas takda teman but then aku decide nak suruh mak aku ambil. Lagi bagus. What ever it is, I want to thank Wan Adibah and Razinah Manaff for being there for me. You guys really do understand my problem. And Myra, aku tahu kau marah aku. Tapi aku lebih rela kena marah dengan kau daripada mengadap dia. TAK SANGGUP. Aku just harap kau faham. Sebelum ni ada ke aku buat hal ? Jarang kan. So kalau aku buat hal tu maknanya memang sangat sangat tak boleh. Sorry laaa babe. It's a no. And thanks for listening to my problem blog <3 . Iloveyou. Biar laaa kau tak cantik or whatever, Istillloveyou. *padahal aku yang create kau. Haha. That's all for now. Annyeongg <3
loveyoublog,
maryam 

No comments:

Post a Comment