Sunday 11 September 2011

Openhouses

Okay, hari ni mak ada buat masak masak kat rumah. Hihi. Mak masak favourite kitorang, Laksa. Nyum Nyum. Hihi. Kay, for these two days, memang penat gilaaa la kan. Semalam pergi rumah Syafiqah Ishamuddin - peah, piqa or angelina jolie , rumah Nazihah - ziha , rumah Hannah Amirah and rumah  cikgu Mat Aris. Keluar tengah hari tapi balik pukul 7. gempak tak. Actually semalam keluar pukul 10 then, jalan kaki pergi rumah Aainaa kat Bukit Idaman tu. Then sampai rumah Aainaa, tengok diorang da pergi rumah Aivi. Agak lama laaa aku duduk depan rumah Aainaa macam orang mintak sedekah. Then aku fed up aku terus balik naik cab. kol 12 lebih baru gerak rumah Piqa. Sabar jelaaa. masa dekat rumah hannah pulak, kitorang pergi dulu. then baru thirah, wan, zihah, angah, iddin, uddin, malen, akmal and aziz gerak. kitorang sampai, diorang sesat. time tu pulak hujan. memang parah laaa kan sapa naik moto lenjun badan. Bila dorang kata diorang da sesat + da turun cab, aku ngan piqa pergi laaa carik diorang satu taman tu. da laaa hujan banjir pulak tu. aku ngan piqa redah je and habis basah kasut ngan seluar kitorang. but then last last diorang da sampai. haiiissshhh. Nasib laaa aku sayang diorang. kay laaa tutup cerita semalam. hari ni pulak kitorang pergi rumah angah dengan rumah aku. Hihi. First pergi rumah angah dalam pukul 2.30 macam tu. Ramai gilaaa.. Then makan makan gerak rumah aku. Aku nak cakap officially laaa yang kalau lepak ngan AMIRUL AZIM memang akan menyakitkan hati. tapi kalau takda dia bosan. HAHA. Sakai. Lepas pergi rumah aku lepak makan semua diorang balik. Tapi yang aku bangga sekali sebab diorang kata chocolate chip aku sedap. Haha. Yes, aku tahu sedap sebab yang menghabiskannya aku. Haha. Gila kan. Kay, Lepas group yang pergi dari rumah angah datang, group Akmal, Adha - kiki, Im, Haziq and Zol datang pulak. Diorang tak sempat rasa chocolate chip aku sebab da habis. Haha. Padan muka. Tapi diorang tak makan pun just minum je. And masing masing senyap lagi lagi Nor Muhammad Akmal Mohamed Hanaffi. Macam orang bisu dah. Haha. Biar laaa. Alaa kau nih maryam macam tak biasa pulak. Macam entry lepas laaa kan. Oh btw, dia baca taw. then dia kata Sorry <3 . Haha. Best kan bila orang cakap macam tu je -,- . Whatever laaa. bukan dia kesah pun kan. haha. thats all for now. nak kena siap sekolah besok. Pagi pagi da ada senam aerobik. Haha. Okay laaa. janji tak payah pakai kain. Tak suka pakai kain. Menyusahkan :). Annyeongg. Iloveyou Buu and Ifreakingloveyoublog <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment